Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

ΠΟΛΥΜΕΡΙΚΟΣ ΠΗΛΟΣ ΣΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΜΟΤΙΒΑ!



καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!

Στο σπίτι επικρατεί ο απίστευτος χαμός!!! 
Η πεθερά της αδερφής μου που έχει κάνει πολλά σεμινάρια χειροτεχνιών στη ΧΑΝ, μου έδωσε ένα σωρό πακετάκια πολυμερικού πηλού, CERNIT, που δε τα χρειαζόταν πια και έχω ξετρελαθεί! Ξεκίνησα χθες και έφτιαξα μερικά κουμπάκια για να στολίσω τσόχινα χιονανθρωπάκια που έφτιαξα, χαντρούλες και κάποια στολίδια χριστουγεννιάτικα. 



Για μικρά στρογγυλά καλούπια χρησιμοποιώ πλαστικά λαστιχάκια που βάζουν οι υδραυλικοί στις σωλήνες. Η ιδέα μου ήρθε καθώς έψαχνα γύρω γύρω απεγνωσμένα και βρήκα τη λύση στα συρτάρια με τα εργαλεία. Στη φωτογραφία βλέπετε αυτά που έφτιαξα χθες το βράδυ. Θα φτιάξω κάμποσα ακόμα και θα τα βάλω για ψήσιμο. 





Και μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στο πρώτο μου
  Blog Candy
που είναι σε εξέλιξη!




Ερώτηση:
Μήπως έχετε ιδέα με τι χρώμα να βάψω τα κονσερβοκούτια μου; Μάλλον χρησιμοποίησα κάποιο που δε στεγνώνει με τίποτα!!! 
Κι ήταν τόσο ωραίο κόκκινο χρώμα...ΣΝΙΦ!

Φιλιά πολλά



5 σχόλια:

drosostalitsa είπε...

Τέλεια!!!! Χριστουγεννιάτικο κλίμα!

Table Rouge είπε...

Το τι ιδέες κυκλοφορούν στην blogoπαρέα για να επιτύχουμε το ζητούμενο δεν λέγεται!!! Αυτή με καλούπια τα λαστιχάκια του υδραυλικού είναι καταπληκτική!!! όπως και τα στολίδια σου!!
Καλή σου μέρα!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

κορίτσια ευχαριστώ! Table Rouge, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! υπάρχουν τόσες ιδέες και εναλλακτικές προτάσεις στα blogs των φίλων που δε γίνεται να μην προσπαθήσεις να αξιοποιήσεις και το τελευταίο πραγματάκι!

Ανώνυμος είπε...

einai iperoxa!!!euxaristw gia thn idea sou euaggelia!!!9a s parakalousa ama mporouses n valeis kai alles fotografies apo ta api9ana dimiourgimata sou!!!!

Elenfly είπε...

Ευα τώρα είδα την ερώτησή σου εγω χρησιμοποιώ σπρευ είναι πολύ ωραίο και γρήγορο για κονσερβοκούτια,αλλιώς κουτάκι χρώματος για μέταλλα αυτό που βάφουν τα κάγκελα, απο το χρωματοπολείο!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...