Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ασυναρτησιες...


καλημέρα! τι κάνει η μπλογκογειτονιά;

Από ότι φαίνεται έχει πέσει επιδημία! Η γρίπη μας έχει χτυπήσει γενικώς και δε λέει να φύγει. Χαρτομάντιλα παντού, αυτό είναι το σκηνικό που επικρατεί και σε μένα. Κι είχα τόσα σχέδια για αυτές τις μέρες. Να δω φίλους που δε δουλεύουν και συγγενείς που έχουν έρθει από επαρχία. Ελπίζω να προλάβω αύριο, μεθαύριο, έστω αντιμεθαύριο...

Τουλάχιστον, κουτσά στραβά όλο και κάτι φτιάχνω, για να απασχολούμαι και μπαίνω και λίγο ίντερνετ για να δω τα νέα σας. Μα τι ωραίο που είναι το Blogging! και να σκεφτείτε όταν δημιούργησα το blog μου δεν είχα ιδέα πώς λειτουργεί και πόσο πολύ πορωτικό (δόκιμος όρος!!!) είναι! Το blog το έφτιαξα στην αρχή μόνο και μόνο για να δείχνω στην αδερφή μου και στις ξαδέρφες μου τις πρώτες μου προσπάθειες με το felt. Δεν είχα ιδέα ότι θα καταλήξει να είναι η καθημερινή μου συνήθεια και ασχολία!

Η πρώτη μου επαφή με το felt ήταν πέρυσι τέτοια εποχή περίπου. Χαζεύοντας στο ίντερνετ και κυρίως στο Youtube, έμαθα γι' αυτό το υλικό και μου μπήκε η ιδέα να μάθω. Βρήκα μαγαζιά που πουλάνε α' ύλες και ξεκίνησα δειλά δειλά τις πρώτες προσπάθειες. Το άφησα, το ξανάπιασα ... εφοδιάστηκα και με άλλα υλικά και εργαλεία, πήρα πολλές ιδέες και εμπνεύσεις από τα άλλα blogs και συνεχίζω  με πολύ κέφι και επιμονή τους πειραματισμούς. Η δημιουργία και η φαντασία είναι πραγματικά ανεξάντλητες! Και η ικανοποίηση με το τέλος κάθε δημιουργήματος...απερίγραπτη!

Ώρα για τσαγάκι...ζεστό ζεστό για το λαιμουδάκι! Φιλιά!

7 σχόλια:

Αlex... είπε...

Καπως ετσι κολλας μπλογκιαση!Περαστικα σου ευχομαι για την ιωση,οχι για την μπλογκιαση!!!Πολλα φιλια!

zoe.k. είπε...

Ki edw griph kai bloggitida mazi! :p
mono pou exw 3emeinei apo ulika kai mexri na er8oun oi paraggelies trwgomai me ta rouxa mou. Me blepw na katevazw tis kourtines kai na tis kanw kolie!
Perastika (gia thn griph) Evaggelia :)

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Καλημέρα κορίτσια...ευχαριστώ για τα περαστικά!
Άλεξ...πολλά φιλιά! Αυτά δεν κολλάνε τουλάχιστον...
Ζωή ...επίσης περαστικά, είδα στο μπλογκ σου ότι περιμένεις τα υλικά που παρήγγειλες για τις ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές δημιουργίες σου. Προς Θεού, όχι τις κουρτίνες!!!χα χα χα

NANTIA είπε...

Ανήκω κι εγώ στην παρέα των άρρωστων! Μετά τη γαστρεντερίτιδα, συνάχι για να ολοκληρωθεί το σετ! Ευαγγελία μου, φτιάχνεις πραγματικά πολύ όμορφα πράγματα (δες προηγούμενη ανάρτηση...και όχι μόνο) και θεωρώ πως για αυτοδίδακτη, είσαι πάρα μα πάρα πολύ καλή!!!
Καλή Χρονιά!!!

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

katapliktiki sintagi kai dokimasmeni by me...to pino sxedon panta otaneimai xalia...tsagaki vounou pou to vrazeis mazi me kanela kai gariffalo...k sto telos sto potiri prosteteis ligo koniak (fetos omos epeidi den eixa konia evala liker apo krana) apisteuto omos egineeeee kai malakonei to laimo!!!perastika sou

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Nάντιαααα! Περαστικά σου! Εσένα σε πήρε για τα καλά! Όσο για τα καλά σου λόγια, ευχαριστώ πάρα πολύ, είσαι γλύκα!

Όσο για σένα...Σιροπιαστό Μπρόκολο...χίλια ευχαριστώ! Είναι ότι χρειαζόμουν. Πάω να το δοκιμάσω αμέσως με κονιάκ που έχω. Βέβαια, δε μπορώ να μη σχολιάσω το λικέρ από κράνα...Μούρλια! Ο γαμπρός μου είναι Κονιτσιώτης και φτιάχνουν!

puccarina είπε...

Περαστικά σου Ευαγγελία μου και Καλή Χρονιά. Τέλειο το λουλουδάκι μόλις αναρρώσω σίγουρα θα το δοκιμάσω!!!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...