Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Πλεκτές μπαλίτσες σε καλοκαιρινή σύνθεση



καλησπέρα σε όλη την παρέα!


Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις προηγούμενες ημέρες, αν και ο καιρός μας τα μπέρδεψε λιγάκι. Ορίστε, μέχρι και χιόνι είδαμε! 
Άλλοι πολύ, άλλοι μερικές νιφάδες...όπως και να 'χει, μας ξάφνιασε ευχάριστα!


Το φετινό τριήμερο για εμάς δεν είχε ούτε ιδιαίτερες εξόδους, ούτε μεταμφιέσεις. Όχι για κάποιο λόγο συγκεκριμένο, απλά δε διοργανώσαμε κάτι. 


Εντελώς αναπάντεχα, ο μόνος που κατέληξε να μεταμφιεστεί ήταν ο Αποστόλης, ο οποίος δεν είναι καθόλου φαν του θέματος! Όμως, στο μαγαζί που δουλεύει, την Κυριακή έπρεπε να ντυθεί όλο το προσωπικό, οπότε εννοείται ότι ανέλαβα το στυλιστικό μέρος και την εκτέλεσή του (χαχα). Έτσι, μετά από πολύ ραπτομηχανή και χαρτοκοπτική, ο πειρατής μου ήταν έτοιμος!
Μέχρι και δόντι-κρεμαστό από πηλό είχε!


Την Κ. Δευτέρα ο καιρός μας ανέτρεψε κάθε εκδρομικό σχέδιο, όμως το γιορτάσαμε με τα καθιερωμένα σαρακοστιανά εδέσματα που τα τιμήσαμε και με το παραπάνω, με κρασάκι και νησιώτικα...κατ' οίκον! 


Από την άλλη, τις προηγούμενες ημέρες η Μαρία Ζ. ανακοίνωσε τη σειρά βάσει της οποίας θα ανταλλάξουμε τα δωράκια μας, όσοι είχαμε συμμετάσχει στην Ανταλλαγή Δώρων στο Greecycle. Η κλήρωση έδειξε ότι το δωράκι μου θα σταλεί στη Μαρία Ζ, ενώ εγώ θα λάβω κάτι από τα χεράκια της γελαστής meanan.
Επίσης, τρεις φίλες με προσκάλεσαν να αποκαλύψω 7 μυστικά μου... Δεν κάνω ότι το ξέχασα...Θα παίξω κι εγώ, αλλά θα μου επιτρέψετε στην επόμενη ανάρτηση μου! Να προετοιμαστώ ψυχολογικά για τις μεγάλες αποκαλύψεις...χεχεχε!


Κι όπως καταλαβαίνετε, το βελονάκι έχει γίνει το αγαπημένο μου παιχνίδι αυτές τις μέρες. Οι εθισμένες σε αυτό ξέρουν! Μετά το κολιέ και την πρακτική σε κάποιες πλέξεις, σειρά είχαν οι πλεκτές μπάλες. Μετά από κάμποσες προσπάθειες, για να μάθω να προσθέτω και να αφαιρώ πόντους, ανάλογα με το μέγεθος που θέλω να πετύχω, κατάφερα να ολοκληρώσω κάποιες. 


Και μιας και είχα τις πλεκτές μου μπαλίτσες, παίδευα το μυαλό μου για να τις συνθέσω σε ένα καλοκαιρινό κολιέ (μήπως είμαι εκτός κλίματος;;;). Έτσι, μετά από πολύύύ ψάξιμο στα υλικά μου, μου ήρθε η ιδέα! Με πολυμερικό πηλό έφτιαξα χάντρες, στρογγυλές, ψαράκια και καρδούλες, αλλά και ...τι άλλο;... Μπάλες φελτ (τι πρωτότυπο;;;) σε γαλάζιες και μπλε αποχρώσεις. Μερικά μεταλλικά στοιχεία και ξύλινες μπλε χάντρες και έτοιμο!









για πλεκτές μπαλίτσες (crochet balls), δείτε αυτό το βιντεάκι

καλό βράδυ σε όλους


31 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραιαο και χαρουμενο το κολιε σου.Μου αρεσει που εχει πολλα υλικα ταιριασμενα τοσο ομορφα!!!!!!!!!!!

Μαριάννα είπε...

Καλά είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!Και όλα τα υλικά έδεσαν τέλεια! Το δόντι πως κόλλησε?

foufoula89 είπε...

ΩΡΑΙΟ....ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ...ΧΡΩΜΑ...ΣΑΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ....ΦΙΛΑΚΙΑ....

Andria είπε...

Οι αποκριάτικες στολές είναι το φόρτε σου...στο είπα και θα στο ξαναπώ!!! Τι κρίμα που δεν πρόλαβα να πάρω μέρος στην ανταλλαγή δώρων...όταν το πήρα χαμπάρι ήταν πολύ αργά! Ωραίο το κολιέ, ωραίο και το μοντέλο!!! Φιλιά πολλά Ευαγγελία, καλό βράδυ!!!!

Νίκη είπε...

Πανέμορφο !!!! Τελειος συνδυασμός υλικών και χρωμάτων!
Αυτές τις μέρες φτιάχνω τα δωράκια για το pay it forward κι όλο κάτι τέτοιοι συνδυασμοί μου βγαίνουν κι εμένα.Ρώτησα και μου είπαν ότι λέγεται σύνδρομο στέρησης καλοκαιριού.Πρέπει να το κοιτάξουμε πριν επιδεινωθεί η κατάστασή μας...

Α, οι κορδέλες σου ήρθαν -από την προηγούμενη εβδομάδα- κι ήταν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ αυριο θα βάλω φωτογραφίες να τις δεις φορεμένες!

Νίκη είπε...

Για όλα είπα, για τον κούκλο πειρατή δεν είπα. Τέλειος είναι!

ArtAtHome είπε...

ΚΑΛΑ ΕΕ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΙΕΣ ΜΠΡΑΒΟΟΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

meanan...ευχαριστώ πολύ! σπαζοκεφάλιασα μέχρι να βρω ταιριαστά υλικά και χρώματα στο σπίτι...

Μαριάννα, ευχαριστώώώ, χαίρομαι που σου αρέσει! Τι εννοείς για το δόντι; του έκανα μια τρύπα με οδοντογλυφιδα πριν το ψήσω και το κρέμασα σε κορδόνι μαύρο. Σε κάλυψα;

foufoula89, ευχαριστώ πολύ! καλοκαιράκι...αχ!

Andrian, χιχιχι! Οι Απόκριες είναι η αγαπημένη μου περίοδος! Δεν μπορώ να το κρύψω!!!! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

Νίκη μου, τέλεια! ανυπομονούσα να μου πεις αν τις έλαβες! Όμως τώρα ανυπομονώ διπλά να τις δω και φορεμένες!!! Όσο για το σύνδρομο...δεν κρύβεται! Είμαι άρρωστη βαριά, το ξέρω!
Πάντως αυτά τα χρώματα είναι αγαπημένα...

EVAGELIA VRETTOU είπε...

ArtAtHome, ευχαριστώ πολύ!!! Τα φιλια΄μου στη Δυτική Ελλάδα!!!

Ρεβεκκα είπε...

ομορφο κολιε Ευαγγελια μου,και εμεις δεν καναμε τιποτα.ημασταν παλι με ιωσεις αλλα κ λογω καιρου αναβληθηκε το καρναβαλι.φιλια πολλα κ περιμενω τα μυστικα...

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Ρεβέκκα μου, δεν πειράζει! του χρόνου καλύτερα εύχομαι. Απλά θα ήταν ωραία για να διασκεδάσουν τα παιδιά...Περαστικά σας. φιλιά και ευχαριστώ για το κολιέ

el.mar είπε...

Καλησπέρα!Φοβερός ο πειρατής σου!
Το κολιέ σου είναι καταπληκτικό...το λάτρεψα!!!
Φιλιά...καλό βράδυ!!!

ιρινι είπε...

Κόλησες Βγγελίτσα κι εσύ με το βελονάκι , ε!!!
Πολύ ομορφο το κολιέ, παω να δω το βιντεάκι να μ΄θω και εγώ τις μπαλίτσες!!!!
Φιλιά!!

Μαιρη είπε...

Είναι καταπληκτικό!!! Τέλειες οι μπαλίτσες!!!! Κ τα χρώματα μου αρέσουν πολύ!! Τα αγαπημένα μου!! Μπράβο!!!!!

neraiditsa είπε...

τέλειο είναι ,κάτι τέτοιες μπαλίτσες τις είχα χρυσοπληρώσει στην Πατρα αχ τυχερή που ξέρεις και πλέκεις!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Κουνελάκι...ο πειρατής σε ευχαριστεί πολύ! Όσο για το κολιέ, ευχαριστώ και χαίρομαι που σου άρεσε!

Ριρή...άσε, δεν ξεκολλάω! Ευχαριστώ για στο κολιέ

Μαίρη, να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ, τα χρώματα αυτα είναι πολύ αγαπημένα μου

Αχ, Νεραϊδίτσα μου, τώρα ξεκίνησα δειλά δειλά το βελονάκι. Την πρώτη μπαλίτσα την έκανα 1 ώρα...
Φιλιά κι ευχαριστώ

Mina είπε...

Κόλλημα μεγάλο το βελονάκι φιλενάδα έ??? Ένα θα σου πω..στη δουλειά τα μεσημέρια που δεν έχει κόσμο όλες φέρνουν τα βελονακιά τους και ξεκινάμε μάθημα..τρελό γέλιο.. το κολιέ υπέροχο..αυτό που με εντυπωσιάζει περισσότερο με σένα είναι πόσο όμορφα συνδιάζεις τα χρώματα!! Φιλάκια πολλά..

Ελευθερία είπε...

το κολιέ είναι υπέροχο !!!! πρέπει να το δοκιμάσω το βελονάκι!!!!

Jolly είπε...

Δεν έχω λόγια για το κολιέ...φο-βε-ρό!Είναι καλοκαιρινό και ανοιξιάτικο..μα τί λέω παντώς καιρού!αλλά πανέμορφο!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Μίνα μου γλυκιά, θέλω μέρες να σε πάρω τηλεφωνάκι! χιχιχι! Μην κοιτάς τις πολλές ατέλειες, εσύ μαστερ του πλεκτού! Δασκαλίτσα! Τις έβαλες όλες στο κόλπο! χαχαχα! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσε! Τα φιλιά μου

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Ελευθερία, να είσαι καλά! Να δοκιμάσεις, βέβαια. κι εγώ τώρα ξεκίνησα. Όλες στο βελονάκι!!!

Ολυμπία, ευχαριστώ πολύ. Εννοείται ότι δεν μπορώ να περιμένω μέχρι το καλοκαίρι, το φοράω από τώρα. Τα φιλιά μου

Magdalene B. είπε...

πολύ ωραία μεταμφίεση!το κολιέ τι ωραίο και καλοκαιρινό!ανυπομονω να έρθει η ώρα να φοράμε τέτοια ωραία καλοκαιρινά κοσμήματα!

Anzouya είπε...

Εγώ το έχω πει ότι το βελονάκι είναι τρομερό κόλλημα! Αν ξεκινήσεις δεν ξεκολλάς! Τέλειο το κολιεδάκι σου και ας θυμίζει καλοκαιράκι. Με το πολικο ψύχος που επικρατεί αυτές τις μέρες ωραίο είναι να ονειρευόμαστε ήλιο και παραλίες!

Maria είπε...

TEΛΕΙΟΟΟΟ....ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ....ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟ!

Unknown είπε...

Είσαι πολύ ταλαντούχο κορίτσι!!! Ολα είναι τέλεια (και ο πειρατής και το κολιέ!)

Φιλια

Νίκη είπε...

Εβαλα τις φωτο με τις κορδέλες, πέρνα να τις δεις. Συγνώμη που αμέλησα να σου απαντήσω ότι τις πήραμε, αλλά μας έπαισαν και μαζεμένα ιώσεις, τριήμερο , δουλειά, ετοιμασία δώρων...'Ολα αυτά ,βέβαια , είναι δικαιολογίες, απλώς αμέλησα...

Dizzy button είπε...

Υπέροχο το κολιεδάκι σου!Λευκό, γαλάζιο, μπλέ...πολύ καλοκαιρινό!

feysjewel είπε...

Ο ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΤΕΛΕΙΟΣ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΛΙΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΙΔΑΝΙΚΟ!!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Αδερφάκι, ό,τι αρχίζεις το κάνεις τέλειο! Τι βελονάκι, τι χάντρες, τι φελτ...Τι να τα ξαναλέμε! Μπράβο!

Unknown είπε...

Poly omorfo kai akros kalokairino koliedaki!mou thymizei diakopes se omorfes thalasses! :-)

Σαμάνθα είπε...

Το παν είναι να κάνεις αυτό που αγαπάς. Συγχαρητήρια.
Για μαθήματα για πλέξιμο, βίντεο στα Ελληνικά για πλέξιμο, γραπτές οδηγίες δείτε:
velonakigr.blogspot.com

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...