Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Κάλεσμα για καφεδάκι...




Όπως ήδη ξέρετε, εδώ και καιρό σκεφτόμαστε με τη Χριστίνα να καλέσουμε όλες τις μπλογκοφίλες  σε μια συνάντηση, ώστε να γνωριστούμε από κοντά και να τα πούμε κι εκτός οθόνης! Η σκέψη έγινε ακόμη εντονότερη μετά τις ήδη πολύ επιτυχημένες συναντήσεις των φίλων bloggers στην Κρήτη. 

Η προαναγγελία από το Blog της Χριστίνας είχε αρκετή απήχηση, οπότε οριστικοποιήσαμε τη συνάντηση για την ...

Τρίτη, 19/4 και ώρα 6:00 το απόγευμα.
Λέμε να βρεθούμε στο "In Piedi Cafe", που βρίσκεται Ερμού και Σκοπά 2, μεταξύ καταστημάτων Φωκά και Body Shop (Αθήνα...).

Εννοείται ότι η πρόσκληση είναι ανοικτή, απευθύνεται σε όλες τις Bloggers ή φίλες Blog, ανεξαιρέτως. 
Δεν έχει σημασία το θέμα του blog σας ή πόσο καιρό είναι στον αέρα. 
Το μόνο που απαιτείται είναι κέφι και διάθεση!

Θα χαρούμε να  γνωριστούμε και να τα πούμε κι από κοντά! 
Τα νούμερα των κινητών μας τηλεφώνων είναι διαθέσιμα, για όποια τα χρειαστεί, αρκεί να στείλει e-mail σε μία από τις δύο. 
Για όποια παραπάνω πληροφορία ή απορία, επικοινωνήστε μαζί μας. 


Παρακαλούμε, αφήστε το σχόλιό σας για τη συμμετοχή σας, για να έχουμε μια σχετική εικόνα του αριθμού συμμετοχών.



Φιλιά πολλά

26 σχόλια:

Marina είπε...

Τώρα βρήκα να λείπω και εγώ από την Ελλάδα;;; Τόσα χρόνια στην μπλογκογειτονιά και καμία συνάντηση δεν είχε γίνει και τώρα η μία μετά την άλλη!!! Θα μου κρατήσετε μια θέση ζεστή για όταν έρθω πίσω;;; Να περάσετε όμορφα και να ανταλλάξετε ιδέες και ζεστές αγκαλιές!!! Πολλά φιλιά σε όλες και την αγάπη μου!!!

ιρινι είπε...

Χαίρομαι τόσο πολύ που ακολουθείτε το παράδειγμα μας!!!!!!Ειμαι σίγουρη οτι θα ειναι ενας απολαυστικός καφές και κρίμα που δεν μπορω να ειμαι μαζί σας!!!

Unknown είπε...

Γεια σας κορίτσια...Να έρθω κι εγώ???

eleni είπε...

Eύα,να περάσετε όμορφα!
Τι όμορφες αυτές οι συναντήσεις!
Φιλιά!

Lefkothea είπε...

ζηλευω!!!αλλα δυστυχως μου πεφτει λιγο μακρυα η Αθηνα για να κατεβω...ειμαι σιγουρη πως θα περασετε πολυ ομορφα!!!αααχχχ!!!!

Μαριάννα είπε...

Ευα μου καλημέρα! Είμαι σίγουρη οτι θα περάσετε πολύ.. πολύ όμορφα !
και εγώ μετά απο τόσα χρόνια φέτος δεν εχω ανεβεί καθόλου Αθηνά!
Φιλάκια!

foufoula89 είπε...

ΘΑ ΕΙΘΕΛΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΦΥΓΩ Η ΤΡΙΤΗ Η ΤΕΤΕΡΤΗ ΓΙΑ ΚΟΖΑΝΗ ...ΑΝ ΦΥΓΩ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΑ ΕΡΘΩ ...ΦΙΛΑΚΙΑ

zoe.k. είπε...

Ax re koritsia egw douleuw tetoia wra kai mexri arga to bradu! :(
na perasete omws teleia! :)))
Eva mou se euxaristw polu gia tis euxes sou! :*

Ειρήνη είπε...

Εγώ είμαι μέσα!!!!!Λοιπόν κορίτσια ραντεβού εκεί!!Και ελπίζω να είμαστε αρκετές!!!
Φιλάκια!!!

Yris είπε...

Κρίμα κριμα κριμα...είδα την ανάρτηση και χάρηκα μέχρι που είδα την ημερομηνία. Μ.Βδομάδα βρε παιδια?Θα λείπω δυστυχως και ήθελα πολύ να σας γνωρίσω....Την επόμενη φορά θα είμαι όπωσδηποτε μεσα!!!
Να περάσετε όμορφα!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Μαρίνα...εννοείται ότι έχεις ήδη θέση κρατημένη! Όταν με το καλό θα επιστρέψεις, ελπίζω να βρεις μια πολύ μεγάλη παρέα εδώ!

Ριρή μου...εμπρός στο δρόμο που χάραξες!

Εύα Ζ.... ΝΑΙΙΙΙΙΙ! εννοείται κι επιβάλλεται!

Ελένη, Λευκοθέα, Μαριάννα... ευχαριστούμε πολύ, μακάρι να ήμασταν πιο κοντά...

Foufoula89...όπως σου βγει το πρόγραμμα. Πάντως, μακάρι να καταφέρεις να έρθεις!!!

Zoe.K και Yris, είναι όντως δύσκολη η μέρα που διαλέξαμε. Υποσχόμαστε ότι η επόμενη θα είναι μετά το Πάσχα, μια μέρα που θα είναι πιο βολική.

Ειρήνη...Ανυπομονώ!!! Κι εγώ ελπίζω να μπορέσουν αρκετές κοπέλες, γιατί όντως είναι δύσκολη μέρα...

Ανώνυμος είπε...

Ax.....αναστατωθηκα και ξεσηκωθηκα!!!!!Αν καταφερω να βρω καποιον να με αντικαταστησει στο μαθημα της Τριτης .....λεω να ερθω κι εγω.......χιχιχχιιιιι
φιλια πολλα Χ2 (misirlou)

mirsini's creations είπε...

Θα ερθω !!! Ευχομαι αυτη τη φορα να μην μου τυχει παλι κατι ! Ανυπομονω !!! Φιλακιααααααα! :) :) :D

el.mar είπε...

Άντε με το καλό να πάτε για καφεδάκι!!!
Κ ένα φιλί απο 'μένα στο Χριστινάκι!!!
Φιλιά!!!!!!!

ΜΙΚΡΟΥΛΙ είπε...

Καλησπέρα κορίτσια.Θα το ήθελα πάρα μα πάρα πολύ να έρθω αλλά πρώτον δουλεύω και στην κατάσταση που είμαι δεν μπορώ να πολυ κινούμε....ο μπέμπης αν και σποράκι ακόμα με κουράζει.Πάντως σας εύχομαι να περάσετε πάρα πολύ όμορφα φιλιααααααααααα!!!!!!!

Κατερίνα είπε...

Κορίτσια δεν υπόσχομαι γιατί με ταλαιπωρεί το ποδαράκι μου αλλά ελπίζω να τα καταφέρω και θα το προσπαθήσω όσο γίνεται..:-)

Craft Fairies είπε...

Κοριτσούδια,θα έρθουμε!!!!!Η μεγάλη craft fairy σίγουρα!!Όσο για την μικρή θα την πάρω τώρα τηλ!!!!Πως θα σας γνωρίσουμε όμως?Θα κρατάμε ένα κόκκινο τριαντάφυλλο?!?

drosostalitsa είπε...

Να περάσετε όμορφα! Δυστυχώς εγώ είμαι στην άλλη άκρη της Ελλάδος και λίγο δύσκολο να έρθω :(
Στέλνω ένα μεγάλο φιλίσε όλες *

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ είπε...

ΤΙ ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ...ΘΑ ΛΕΙΠΩ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΩ ... ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ PHOTOS!!!

Unknown είπε...

ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ Αμαν πια!!! Τίποτα δεν μπορώ να κάνω απο εδώ!!! Ελπίζω να περάσετε τέλεια και να πιείτε μια γουλιά και για μένα!!! (καφέ καλέεεεεεεεεε)

Φιλια

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Κι εγω ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
κοριτσάρες ΠΡΟΤΑΣΗ: αμα πετύχει αυτή να καθιερώσετε μια μία φορά το μήνα, συγκεκριμένη μέρα, ώστε όποια μπορεί απο όπου κι αν έρχεται ΑΘήνα να ξέρει οτι υπάρχει συνάντηση,χωρίς άλλη προειδοποίηση. τι λέτε; παίζει;
Εμείς πάντως να ξέρετε οτι θα΄μαστε με την καρδιά μας κοντά σας και ρίξτε μας μια λοξή ματούλα οτι μας αισθάνεσθε...
Καλά να περάσετεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλή επιτυχία στη συνάντηση! να "πάρω" τη φωτογραφία στο blog μου?

NANTIA είπε...

Ευαγγελία μου, να'μαι κι εγώ! Να περάσετε τέλεια στη συνάντηση! Μακάρι να ήμουν πιο κοντά! Θα περιμένουμε νέα!
Πολλά φιλιά και Καλή Ανάσταση!

anthivolon είπε...

Tι κρίμα που θα έχω φύγει την Τρίτη!!! Ελπίζω στην επόμενη συνάντηση.....γιατί είμαι σίγουρη πως θα υπάρξει και επόμενη!!
Τα φιλιά μου και Καλή Ανάσταση!!

alexia είπε...

iii aurioooo??? 6??? kale doulevw toso nwris..
na perasete teleia kai na enhmerwsete gia epomenh synanthsh (kai liiigo pio arga??) xaxaxa
xxx

Δέσποινα είπε...

Ελπίζω να γίνουν κι άλλες συναντήσεις γιατί σε αυτήν δε θα μπορέσω να παρευρεθώ γιατί λείπω λόγω εορτών. Λυπάμαι πολύ που δε θα είμαι στην πρώτη συνάντηση!περιμένω φωτογραφίες!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...