Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

ψαροκασέλες στον τοίχο!



Καλημέρα σε όλους! Τι κάνετε;


Επιτέλους κατάφερα να ξεκλέψω λίγο χρόνο και να ανοίξω τον υπολογιστή για τη γνωστή περιήγησή μου στη γειτονίτσα μας που μου έλειψε πάρα πολύ. 
Από μια γρήγορη ματιά βλέπω ότι ο οίστρος δημιουργίας καλά κρατεί, όπως και η καλή διάθεση. 


Βέβαια, ο Blogger μάλλον βάλθηκε να μας ταλαιπωρήσει... 
Από την προηγούμενη ανάρτησή μου σβήστηκαν τα περισσότερα μηνύματα εν μία νυκτί, όμως ευτυχώς αποθηκεύονται στο e-mail μου, οπότε τα διάβασα όλα και σας ευχαριστώ για τις ευχές σας.


Το μαγαζάκι μας άνοιξε την Παρασκευή που μας πέρασε κι αν νομίζετε ότι το μυαλό μου είναι μόνο στην κουζίνα μου και τα μεζεδάκια μας, θα πρέπει να σας προλάβω και να σας πω ότι την καλλιτεχνία μου την έκανα! 



(δείτε και τη μπορντούρα στο δοκάρι που έκανα πέρυσι με stencil)

Πρωταγωνίστριες, μερικές παλιές ψαροκασέλες που βρήκαμε πεταμένες...
Αφού τις έπλυνα και τις άφησα να στεγνώσουν καλά,


ο Αποστόλης βίδωσε στο πίσω μέρος μεταλλικά πιαστράκια για να μπορούν να κρεμαστούν στον τοίχο...



τις βάψαμε δυο χέρια χρώμα επιπλοποιίας για να ποτίσει καλά... 


και αφού στέγνωσαν, χρησιμοποιήσαμε γυαλόχαρτο σε διάφορα σημεία για να δημιουργήσουμε παλαιωμένη όψη. 


Προτιμήστε να κάνετε το τρίψιμο στις άκρες και σε διάφορα σημεία της επιφάνειας, όπου από τη φύση του το ξύλο έχει εξογκωματάκια και προεξοχές, ώστε να έχει φυσική όψη παλαίωσης σαν από πολυχρησία. Κρατήστε μια κατεύθυνση στο τρίψιμο, για ομοιόμορφο αποτέλεσμα.



Μεταλλικά κουβαδάκια μετατράπηκαν σε κασπό για γλαστράκια με αρωματικά φυτά, όπως βασιλικούς, θυμάρι και ρίγανη, ενώ μερικά καδράκια με θαλασσινό θέμα ολοκλήρωσαν τη σύνθεση!





φιλιά πολλά σε όλους!



55 σχόλια:

simonmad είπε...

Φανταστικές συνθέσεις! Έδωσαν τελείως καλοκαιρινή και χαρούμενη όψη στον τοίχο. Μπράβο για την ιδέα!

simonmad είπε...

Εξαιρετική και η μπορντούρα του τοίχου! Δίνει έναν αέρα κομψότητας!
Καλές δουλειές σας εύχομαι :-))

alexia είπε...

teleiaaaaa!! einai yperoxhh kai h idea alla k h ektelesh! bravo bravo!
ax.. kalo kalokairi! :)))

Chryssa είπε...

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!!!! δεν σταματάω να το χαζεύω. Νομίζω οτι δεν θα μπορούσε να γίνει καλύτερο. Μπράβοοοοοοο!!!!!
Καλό καλοκαίρι!!!!
Φιλιά πολλά!
xo

Κατερίνα είπε...

Τέλεια!!!!!Είμαι σίγουρη ότι όλο το μαγαζάκι θα είναι πανέμορφο με τέτοιες ιδέες!!

Ανώνυμος είπε...

Φοβερή ιδέα!!!Κ πολύυυυ όμορφα!!!!!!
Φιλιάααααααα!!!!!!!!

el.mar

Αlex... είπε...

Μπραβο βρε Ευαγγελια!!!Φανταστικο αποτελεσμα!!!Πολυ μου αρεσει οταν καποιος δημιουργει κατι ομορφο απο ''σκουπιδια''!!!Ελπιζω να καταφερω να ερθω το καλοκαιρακι να τα δω και απο κοντα!;)

Rena Christodoulou είπε...

ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ , ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

αχ ειναι τελεια,αυτα ειναι και τα πλεονεκτηματα του νησιου βεβαια.φιλακια,μας λειπεις!

LittleSunday είπε...

Έξυπνη ιδέα και πανέμορφο αποτέλεσμα! Καλές δουλειές!

Anzouya είπε...

Τέλεια ιδέα διακόσμησης! Μπράβο! :-) Καλές δουλειές και καλό καλοκαίρι!

Ανώνυμος είπε...

Τόσο τέλεια ιδέα!Πραγματικά!Με εντυπωσίασες!Εύκολοι τρόποι να δώσεις άλλο χρώμα στον τοίχο σου!Μπράβο!Σε φιλώ!

Ελευθερία είπε...

πολύ όμορφη ιδέα!! τελικά τίποτα δεν παει χαμένο!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

ποτε δε περιμενα οτι μια ψαροκασελα θα μπορουσε να ομορφυνει ετσι ενα χωρο!

φιλια φιλη μου!

Δέσποινα είπε...

Πάρα πολύ όμορφη διακόσμηση!Μπράβο!

Unknown είπε...

Evagelia mou einai apla teleio!Kai anarotiomoun pou tha vro xylina telara gia na valo ston kitrino toixo tis kouzinas sto spiti tou filou mou!xixi! :-)

neraiditsa είπε...

υπέροχη ιδέα τόσο καλοκαιρινή ξετρελάθηκα απλά!!! τα ίδια μου κανε και μένα ο μαλ...blogger αλλά τώρα όλα καλά!!!

katerinakoutroubi είπε...

τέλειααααααααααααα!!!! ένα μπράβο είναι μικρό...

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Σας λέω, το αδερφάκι μου είναι καλλιτέχνης! Φαντάζεται πράγματα απο το τίποτα...και το καλύτερο τα υλοποιεί κιόλας! Να μας αναρτήσει όμως και καμιά συνταγούλα "Αλα Πόντε" (έτσι λέγεται το μεζεδοπωλείο) γιατί όλες τους είναι διαλεχτές!!!Είναι κοριτσι και για σπίτι και για εστιατόριο!!!!!

deppy11 είπε...

ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!
ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΩ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ!!!!!

Ειρήνη είπε...

Ευαγγελία είναι τέλειααααααααααα!!!!Ξετρελάθηκα σου λέω!Τι όμορφη ιδέα και πόσο πρωτότυπη!!!
Μπράβο,μπράβο!!
Φιλιά πολλά!!!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Καλώς την γιατί είχε γίνει αισθητή η απουσία σου. Τέλεια τα "καδράκια-κορνίζες", πολύ καλή ιδέα!Καλές δουλειές κιόλας!!!

Αναστασία είπε...

Γίνανε πανέμορφα! Ποιος να το περίμενε, τέτοι μεταμόρφωση!

ArtAtHome είπε...

ουα ου τελειαααααα πανεμορφα μπραβοοοοοο καλες δουλειες γειτονισσα κζαι εγω διπλα ειμαι θα ρθωωωωω ομως ολοκληρο καλοκαιριιι ειναι αυτο

Νίκη είπε...

Πολύ όμορφη και η μπορντούρα, αλλά κι οι ...ψαροκασέλες άλλο πράγμα βρε παιδί μου! Τέλειες τις έκανες!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟ!!!!
ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΙΚΟΝΑ!
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!
ΦΙΛΙΑ Χ2

Ανώνυμος είπε...

Απλά υπέροχα!!!! Υπέροχα!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

"Ψάρια πουλάωωω..." ως άλλη Αλίκη Βουγιουκλάκη (εσύ φυσικά!) έκανες το θαύμα σου.
Το πιο λαμπρό Αστέρι της Λευκαδας!

Aνθήλη είπε...

Καλησπέρα Ευαγγελία μου. ΤΈΛΕΙΑ....Χρυσοχέρα όπως πάντα. Υπέροχη η ιδέα και απίθανη η υλοποιήση. Πολύ όμορφη και η μπορντούρα. Αχ τα αρχοντικά Επτάνησα. Το όνομα του μαγαζιού πρέπει να το μάθω από την αδερφούλα σου; Αντε και να δούμε θα καταφέρουμε να έρθουμε; Καλές δουλειές κοριτσάκι μου. Μας λείπεις.

Jolly είπε...

Τέλεια η ιδέα και η εκτέλεση επίσης !!!!!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ !!!!
Καλές δουλειές και πολλά φιλιά !!

peny είπε...

Αχου τα τι καλα που έιναι!!!! Γλυκες!!! Μπράβο!!!Για να σκεφτώ που μπορώ να κοτσάρω κατι τετοιο?????

NANTIA είπε...

Γεια σου γλυκιά νησιωτοπούλα! Και σε σκεφτόμουν τελευταία! Είσαι απίθανη!!! Έργο τέχνης, πραγματικά! να'σαι καλά και καλή δύναμη!

Lefkothea είπε...

τελειο Ευαγγελια μου!!!πολυ ομορφο το αποτελεσμα!!!Σαν ν α ειναι ετοιμα,πολυ καλο!!!Η ιδεα με τα καφασια πολυ εξυπνη!!!Καλες δουλειες να εχετε!!!Ειπαμε πως εισαι μεσα στην Λευκαδα??φιλια!!!

Rock n' Rolla είπε...

πανεμορφα !!!!παρα πολυ εξυπνη ιδεα!μπραβο Ευαγγελια!!

Dizzy button είπε...

Τι όμορφο που είναι το μαγαζάκι σας!!! Πολύ όμορφη πινελιά τα καφασάκια στον τοίχο και τα αρωματικά φυτά! Μπράβο σας! Φιλάκια!

υγ. σήμερα έγινα αναγνωστρια του μπλογκ...καλά πως μου ξέφυγες εσύ;;;

ikaxela είπε...

απίθανα, μ' αρέσει πολύ η ιδέα, τόσο οικολογική!! φιλιά και καλές δουλειές!!

Ανώνυμος είπε...

τελειοοοοο!πολυ ωραιο!!!!χειροτεχνο

Rena είπε...

Φανταστικό,το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν πως της κρέμασες αλλά μετά ...είσαι θησαυρός ευχαριστούμε για τις επεξηγήσεις!!!
Καλές δουλειές!!!

spoon_n_love είπε...

Απίθανο.Δε μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι θα μπορούσε από τις ψαροκασέλες να βγει κάτι τέλειο.Συγχαρητήρια μου αρέσει πάρα πολύ

Unknown είπε...

Καλησπέρα Ευαγγελία μου...χαίρομαι που σε ακούω μετά από καιρό...πολύ πρωτότυπο...πολύ δημιουργικό...και πανέξυπνο...μπράβο...να περνάς καλά..Φιλιά πολλά.

Κηπολόγιο είπε...

Καταπληκτική ιδέα και πολύ όμορφο αποτέλεσμα!

Georgia lucky button είπε...

Τι ομορφιές είναι αυτές !!!!
Καλές δουλειές..:)

mirsini's creations είπε...

Ειναι φανταστικη η διακοσμηση που σκεφτηκες!!! Γεια στα χερια σου και του Αποστολη φυσικα! Μπραβο σας! Ειναι πανεμορφο το μαγαζι σας !!! Καλες δουλειες να εχετε και χαρουμενο κοσμο ! Καλο καλοκαιρι αν και εδω δε λεει να καλοκαιριασει, πολυ βροχη! Να εισαι καλα Ευαγγελια μου και παντα δημιουργικη!!!! Σε χαιρετω φιλη μου! Φιλακια πολλα! :ο))))))

Ανώνυμος είπε...

Eύα,το αποτέλεσμα και όλη η σύνθεση υπέροχη!
Έχω ένα τέτοιο καφάσι,μου βάζεις ιδέες πώς να το χρησιμοποιήσω.
Καλές δουλειές!!!
Φιλιά!
eleni-noprogram

Atelia είπε...

Kαλές δουλειές καλη μου!!!!! Ειναι πάρα πολυ όμορφη η διακόσμηση!!!! Μπράβο!!

Emmanouela είπε...

Απίθανη ιδέα!! Δίνει πανέμορφο αποτέλεσμα!! Μπράβο σας!! Καλό καλοκαίρι και καλές δουλειές!!!

...irida... είπε...

μπραβοοοοο!!!!υπέροχη ιδεααααα!!!

Τζέσσυ είπε...

Συγχαρητήρια Εύα μου!!!!!!
Τι να πω; Έφτιαξες μια υπέροχη σύνθεση με απλά υλικά!!!!!!!!!
Αυτό θα πει ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

περασα να πω μια καλημερα ...
πολλα φιλια και να εχεις μια ομορφη,ξεκουραστη και δημιουργικη εβδομαδα!

Magdalene B. είπε...

πολύ ωραία ιδέα Ευαγγελία μου!καλή αρχή!

Unknown είπε...

Εγιναν υπέροχα!!!! Μπράβο Ευάκι και καλές δουλειές εύχομαι!

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

ti panemorfi idea....mpravo sou!

Ανώνυμος είπε...

καλε που εισαι εξαφανισμενη ?????
εισαι καλα?
φιλακια πολλααααΧ2

Unknown είπε...

Υπέροχη ιδέα !!!!Μπραβο σου

Ανώνυμος είπε...

η ιδεα ειναι απλα ΤΕΛΕΙΑ

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...