Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

κρεμαστές μπομπονιέρες !



Μια γλυκιά καλησπέρα σε όλη την παρέα που την πεθύμησα τόσο πολύύύ!!!
Τι κάνετε φίλοι μου;
Ελπίζω να περάσατε ένα όμορφο καλοκαίρι με πολλά μπάνια, ξεκούραση και λίγη ξεγνοισιά κόντρα στη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί...
Από ότι βλέπω έχω πολύ διάβασμα  και πολλές επισκέψεις να κάνω σε όλα τα ζεστά "σπιτάκια" των παλιών γνώριμων, αλλά και των νέων φίλων που προστέθηκαν στην παρέα μας και είμαι σίγουρη ότι θα περάσουμε ακόμη έναν πολύ δημιουργικό χειμώνα!

Και πριν προλάβω να αφήσω τις κουτάλες και τις κατσαρόλες του μαγαζιού, έπιασα βελόνα και κλωστή! Αφορμή ήταν οι μπομπονιέρες για τη βάφτιση της γλυκιάς μπέμπας των φίλων μας Γιάννη και Δάφνης που βαφτίστηκε σήμερα το πρωί και πήρε τα ονόματα Χαρά Ίριδα. Τα σχέδια που διαλέξαμε με τους γονείς ήταν το κουνιστό αλογάκι και το πουλάκι, τα οποία έγιναν με λευκή τσόχα, συνδυάστηκαν με χρωματιστές κορδέλες και περλίτσες και μεταμορφώθηκαν σε κρεμαστά στολίδια. Το αποτέλεσμα δικαίωσε όλο τον κόπο των προηγούμενων ημερών, ο οποίος αποζημιώθηκε με τα καλά λόγια και τον ενθουσμιασμό των καλεσμένων και των γονιών, αλλά και τον δικό μου ενθουσιασμό μιας και διασκέδασα πολύ όλη τη διαδικασία.  Να τους ζήσει η μπέμπα τους και να χαρεί τα ονόματά της!




με το αδερφάκι μου και τη φίλη μας Νάσια



33 σχόλια:

ChinaCatSunflower είπε...

Ευαγγελία μου μας έλειψες!
Να τους ζήσει η μπέμπα, να είναι γερή, ευτυχισμένη και να έχει καλή πρόοδο στη ζωή της!
Οι μπομπονιέρες είναι Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ε Σ!!!
Είναι μια γλύκα, από δουλειά είναι τέλειες πραγματικά εάν ήμουν στη βάπτιση θα τις λαχταρούσα! Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!!!!
Καλό χειμώνα με όμορφες δημιουργίες!!!! :Ο)

Κατερινα είπε...

Καλως ηρθες Ευαγγελια!!!!Πολυ εντυπωσιακες οι μπομπονιερες ...να την χαιροσταστε!!!

Ανώνυμος είπε...

Μας ελειψες!!!!! επιτελους επεστρεψες και μαλιστα παρουσιαζοντας μια πολυ καλη και πανεμορφη δουλεια!!!να σαι καλα και να σαι παντα τοσο δημιουργικη !!!
φιλακια πολλααααα απο misirlou kai maria

Ρεβεκκα είπε...

Ευαγελια μου κ εμας μας ελειψες πολυ.τι ομορφες μπομπονιερες.θα της χαρηκαν πολυ.να ζησει κ η μπεμπα.Φιλια κ καλως ηρθες.

Demi είπε...

Καλώς το κοριτσάκι με τις υπέροχες μπομπονιερες!Πολύ δουλειά αλλά το αποτέλεσμα φανταστικό... σκεφτομαι την χαρα των καλεσμένων!!!μπραβο σου!!!!!!!!!!!!!!Να ζησει το μωρακι!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ομολογώ ότι οι μπομπονιέρες είναι χάρμα οφθαλμών! Βέβαια, οι οφθαλμοί της αδερφής μου δεν ξέρω πώς είναι μιας και τα έκανε ΟΛΑ στο χέρι. Ομως, πραγματικά ενθουσίασαν τον κόσμο!!

Κατερίνα είπε...

Αχ τι καλα επιστρεψαμε μαζι!!!!!

Μου ελλειψες!!!!

Τελειες οι μποομπονιερες!!Χαρα στο κουραγιο σου!!!!

Unknown είπε...

Υπέροχες οι μπομπονιέρες, υπέροχη και εσύ!!!!
Φιλιά!

Magdalene B. είπε...

καλώς ηρθες γλυκιά μου!πολύ όμορφα μπομπονιεράκια!

Rock n' Rolla είπε...

γυρησες!!!!γιουπιιι!!!μου ελειψες Ευακι!!αλλα επεστρεψες με ΤΕΛΕΙΑ πραγματα!!!σε φιλω πολυ!!:-))

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφες δημιουργίες και εντυπωσιακό το σύνολο.

eleni είπε...

Καλώς ήλθες,Εύα!Έλειψες από τη γειτονιά μας!
Γεμέτη καινούριες ιδέες,που τις υλοποίησες αμέσως!Τι υπέροχες μπομπονιέρες!

Να σας ζήσει η μικρούλα!
Φιλιά!

ArtAtHome είπε...

καλως την την γειτονισσα του καλοκαιριου επιτελους γυρισες πραγματικα πολυ πολυ ομορφες καλη συνεχεια λοιπον στισ δημιουργιες σου φιλακιαααα

ikaxela είπε...

καλό μας χειμώνα! οι μπουμπουνίερες τέλειες!

Rena είπε...

Kαλό χειμώνα,εκπληκτικές οι μπουμπουνιέρες,να ζήσει η μπουμπούκα!!!

Eυθυμία Κάρμη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Eυθυμία Κάρμη είπε...

Καλώς ήρθες Ευαγγελία!!! Καλό και δημιουργικό χειμώνα !!!
Οι μπομπονιέρες σου είναι καταπληκτικές!!!!!Μπράβο!!!

Νίκη είπε...

Ευάκι μου καλωσόρισες!!
Οι μπομπονιέρες σου είναι κα-τα-πλη-κτι-κές !!
Μου άρεσαν τόσο πολύ! Καλοδουλεμένες και γλυκύτατες!
Να ζήσει η μικρούλα και να την καμαρώνουν οι γονείς της!
Φιλιά, καλή εβδομάδα!

eudokia είπε...

ειναι υπεροχες...παραμυθενιες!!!
χιλια μπραβο!!

Jolly είπε...

Καλώς την!!!!
Οι μπομπονιέρες είναι υπέροχες.
ΜΠΡΑΒΟ !
καλη εβδομαδα!

el.mar είπε...

Που είσαι εσύ?!Μας έλειψες!!!
Φοβερές οι μπομπονιέρες!!!
Φιλιά!!!Καλή εβδομάδα!!!!

Craft Fairies είπε...

Welcome back!!!!!Οι μπομπονιέρες ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Χρυσοχέρα μας,εσύ!!!!!

NANTIA είπε...

Καλώς το κορίτσι μας! Μας έλειψες!!!
Τι να πω, έμεινα άναυδη με αυτή την υπέροχη δουλειά σου! Θερμά συγχαρητήρια Ευαγγελία μου! Γεια στα χεράκια σου!

mirsini's creations είπε...

Eυαγγελία μου καλωσήρθες!!!!!! Πολύ χαίρομαι!!!!! Οι μπομπονιέρες σου είναι τέλειες!!!!!!!! Πανέμορφα όλα και το ίδιο και οι φώτος!! Τόσο γλυκές είστε όσο και τα κουφετάκια!!!! Έυχομαι να τα πούμε κι από κοντά!!!! Φιλάκια!!!! Καληνύχτα!!!! :ο))

Unknown είπε...

Ευαγγελία καλωσήρθες...Οι μπομπονιέρες σου είναι υπέροχες...Ελπίζω να τα λέμε συχνά από δω και πέρα...Φιλιά...Καλή εβδομάδα

Katerina είπε...

Τέλειες!!!!!! Γεια στα χέρια σου!
Να ζήσει η Χαρά Ίριδα!

Unknown είπε...

καλως ηρθες..επιτελους δεν εισαι στα τελευταια μπλογκ που ανανεωθηκε πριν 3 μηνες,μπομπονιερες βλεπω,καλο χειμωνα να εχουμε!

Kitchen Stories είπε...

Welcome back!
Ζ.

το χειρότεχνο είπε...

καταπληκτικα ειναι!!! τελεια κ χαρουμενα!!!!καλως επεστρεψες!!!!

Μαριάννα είπε...

Ευαγγελια μου καλως ηρθες!Και εγω ελειπα ολο το καλοκαιρι για τον ιδιο λογο!
Οσο για την δουλεια σου ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
Φιλια! και καλο μηνα!

Eustathia είπε...

Πολύ όμορφες οι μπομπονιέρες ...φαίνεται ότι έχουν πολύ δουλειά!!! Μπράβο σου Εύα μου για την άψογη εκτέλεση!!!

Crie Artezzanato είπε...

Hi.. I loved the birds!!!


Val
www.crieartezzanato.blogspot.com

μανια είπε...

πα-νε-μορ-φες!!!!

συγχαρητηρια κ πολυ ιδιαιτερο το δεσιμο των κουφετων!!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...