Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Γούρικα σπιτάκια για τη νέα χρονιά





Σχεδόν ένας μήνα μας χωρίζει από τη γιορτή των Χριστουγέννων και τα πρώτα τσόχινα γούρια είναι έτοιμα. Για φέτος θέλησα να δημιουργήσω κάτι διαφορετικό. Έτσι αποφάσισα να φτιάξω σπιτάκια, στα οποία κάθε μέρα είναι γιορτή! 





Φωτεινά χρώματα και μικρές κεντητές λεπτομέρειες δίνουν μια ξεχωριστή και χαρούμενη όψη στα μικρά σπιτάκια μου που στις σκεπές τους έχουν ραμμένο ένα ασημένιο 2015. Ένας πολύ χαριτωμένος τρόπος για να ευχηθώ σε φίλους και γνωστούς να είναι το σπιτικό τους γεμάτο αγάπη και ζεστασιά τη χρονιά που έρχεται!

Καθώς τα έφτιαχνα και επέλεγα τα χρώματά τους και την όψη τους, καθένα απέκτησε και τη δική του ιστορία στο μυαλό μου...

Το κοραλί σπιτάκι με την τυρκουάζ σκεπή (που είναι και το αγαπημένο της κόρης μου) θα μπορούσε να είναι ένα σπίτι που φιλοξενεί μια οικογένεια με πολλά πιτσιρικάκια, θα είναι διαρκώς ακατάστατο, αλλά γεμάτο παιδικά τραγουδάκια και παιχνίδια.

Το λευκό είναι χτισμένο ίσως σε κάποιο ψαροχώρι και μάλλον ανήκει σε ναυτική οικογένεια...


Στο λεμονί σπιτάκι με τα φωτάκια σίγουρα όλα είναι πολύ τακτοποιημένα και μια φρεσκάδα απλώνεται παντού, μάλλον κάποιο ζευγάρι νέων μένει εκεί...


Αυτό το κουκλίστικο σπιτάκι του δάσους ξεπήδησε από κάποιο παραμυθάκι με νεράιδες και ξωτικά... 


Και αυτό το σπιτάκι θα ήθελα να είναι το εξοχικό μου και να καλώ όλους τους αγαπημένους μου...




Σας θυμίζω και τα μανιταρόσπιτα που ήταν τα γούρια που έφτιαχνα τις προηγούμενες χρονιές και μπορείτε να τα δείτε εδώ κι εδώ








11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχα!!!!!!!!!!!!!! Και η ιστορία για το κάθε σπιτάκι πραγματικά ταιριάζει
Υπάρχει τρόπος να προμηθευτούμε ένα σπιτάκι να βάλουμε στο δέντρο μας?

Κάπου είχα δει ότι είχατε και μαγαζάκι στο etsy...ή όχι?

Μαρίνα

Δέσποινα είπε...

Μου άρεσαν πάρα πολύ όλα σου τα σπιτάκια!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Μαρίνα, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μπορείς να τα δεις και στο etsy, αλλιώς στείλε μου στο e_vrett@yahoo.gr για να μιλήσουμε.

Δέσποινα, χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν. Να είσαι καλά!

Thalia Tzellou είπε...

Πραγματικά υπέροχα τα σπιτάκια και πολύ ωραίες οι ιστορίες που τα συνοδεύουν!!! Και τα μανιταροσπιτάκια σου ήταν πανέμορφα! Μπράβο και καλή συνέχεια!

Νίκη είπε...

Πολυ όμορφα και χαρούμενα Ευακι!
Σα να βγήκαν από παραμύθι!!
Φιλιά!!

el.mar είπε...

Πανέμορφα είναι!!!!Μπράβο!!!!!Λατρεμένη μου τσόχα!!!!!!Φιλιά!!!

deppy11 είπε...

ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ !!ΥΠΕΡΟΧΑ !!! ΙΔΑΝΙΚΑ ΓΙΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!

ΦΙΛΙΑ!!

ChinaCatSunflower είπε...

Πανέμορφά είναι Ευαγγελία και πάλι εξαιρετική δουλειά και του χρόνου!!! :Ο)

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Λοιπόν, εγώ διαλέγω το τροφαντό σπιτάκι με τη φοβερή mint απόχρωση!! Μπράβο, αδερφάκι, πολύ γουστόζικα κι αυτά τα σπιτάκια!!!

jenny είπε...

αχ τι όμορφα! να είσαι καλά πολύ μου άρεσαν! φιλάκια....τα χρώματα τα συνδυάζεις πάρα πολύ πετυχημένα....φιλάκια....

Καλλιτεχνί-Ζω είπε...

Καταπληκτική δουλειά!!!! Χαρούμενα, φωτεινά, πανέμορφα!!! Μπράβο!!!
Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια!!!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...