Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

βραβεία και δωράκια



Το πολύχρωμο, σα λαμπερό ουράνιο τόξο μετά τη βροχή, βραβείο 
μου παρέδωσαν 2 ζευγάρια δημιουργικά χεράκια, 
αυτά της Νίκης και αυτά της Δημιουργίας
Σας ευχαριστώ και τις δύο πάρα πολύ!

Τα 10 πράγματα που αγαπώ από τα 1000άδες και μου έρχονται στο μυαλό, 
χωρίς η αρίθμησή τους να δηλώνει και προτεραιότητα...

  1. Η αγωνία της δημιουργίας, τα συναισθήματα ενθουσιασμού και προβληματισμού που εναλλάσσονται μέχρι το τελικό αποτέλεσμα...
  2. Οι ατελείωτες βόλτες στη μπλογκογειτονιά, η ανταλλαγή σχολίων και η απροθυμία να κλείσω το "ριμάδι" το ίντερνετ, όσο κι αν κατσουφιάζει ο Αποστόλης μου που δε του δίνω την απαιτούμενη προσοχή ή ενίοτε...μυρίζει το φαγητό ελαφρώς τσικνισμένο...
  3. Τα ατελείωτα γλέντια, παραστάσεις, εκδρομές και τους χορούς που έχουμε κάνει και αναπολώ με τους φίλους μου από το χορευτικό, αλλά και τις αναντικατάστατες φιλίες που δημιουργήθηκαν και συνεχίζουν στο χρόνο...
  4. Τις χειμωνιάτικες βόλτες με λιακάδα...
  5. Τις βόλτες γενικώς όλες τις εποχές, όλες τις ώρες, με κάθε είδους σκηνικό...
  6. Το μαγαζάκι μας στη Λευκάδα και όλες τις στιγμές που περνάμε εκεί, ακόμα και αυτό της απόλυτης κούρασης και τρέλας, γιατί βάζουμε την ψυχή μας...
  7. Τα "κοσμητικά" αστεία επίθετα που εφευρίσκουμε με την αδερφή μου για να μας αλληλοχαρακτηρίσουμε...
  8. Τις νοστιμιές της μαμάς μου
  9. Τις αστείες γκριμάτσες του μπαμπά μου
  10. Τα σιωπηρά βλέμματα που ανταλλάσσουμε με τον Αποστόλη


Με τη σειρά που θέλω να το δώσω σε όλους εσάς 
που με παρακολουθείτε ή απλά περνάτε να ρίξετε μια ματιούλα. 
Μπορείτε όλοι να το πάρετε από εδώ 
και να κοσμήσετε το μπλοκόσπιτό σας με μεγάλη μου χαρά!

Και πριν σας αποχωριστώ, 
μην ξεχάσετε να περάσετε μια βολτίτσα από τη γλυκιά και δημιουργική Neraiditsa που χαρίζει ένα πολύ όμορφο και παιχνιδιάρικο κολιέ!

4 σχόλια:

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Αδερφάκι μου, τι ωραία που τα λές!!!Οσο για τα "κοσμητικά" επίθετα που ανταλλάσουμε, εχουν τόσο γέλιο!!! Αλλά, εμείς εκεί, όλο και κάι καινούργιο θα εφευρίσκουμε!!!Σ' αγαπώ πολύ!

foufoula89 είπε...

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΕΙΑ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....

Δημιουργία είπε...

Σου ταιριαζει το βραβειο,ειναι γλυκο σαν τις τσαχπινιες που φτιαχνεις.

LL είπε...

Μπράβο για το βραβείο σου!!!! Φιλάκιαααα

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...