Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

μια παχουλή καρδούλα και πώς την φτιάχνω...


Πα-ρα-σκευ-ή-ή, Πα-ρα-σκευ-ή-ή...
με επικείμενες βροχούλες από ότι είδα, 
αλλά δεν παύει ποτέ να είναι λατρεμένη μέρα!

Μια σύντομη υπενθύμιση:

Μέχρι και την Κυριακή μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή στο 
είτε για την παιδική κορδέλα, 
είτε για την κορδέλα για μεγαλύτερα κοριτσάκια! 
Τις νικήτριες θα τις μάθουμε τη Δευτέρα.


***************

Στην προηγούμενη ανάρτηση που σας έδειξα τα Mobile 
για τα νεογέννητα διδυμάκια,


η φίλη Nadia ρώτησε πώς έφτιαξα τις καρδούλες. 
Έτσι υποσχέθηκα να το δείξω και να λοιπόν το φωτο...ρομάντζο!


Κόβουμε το σχήμα της καρδιά που θέλουμε...


παίρνουμε δυο κομμάτια ύφασμα, τοποθετούμε το ένα πάνω στο άλλο και από πάνω την καρδιά. Τα στερεώνουμε όλα μαζί με καρφίτσες.





χρησιμοποιώντας τη βελονιά "ΓΑΖΙ", που θα βρείτε εδώ, κάνετε το περίγραμμα της καρδιάς, αφήνοντας όμως ένα μέρος ελεύθερο, ώστε να μπορέσετε να γυρίσετε το ύφασμα ανάποδα.





κόβετε το ύφασμα περιμετρικά του γαζιού, 
όχι σύριζα στην κλωστή, αφήνοντας λίγο ύφασμα...




και γυρίστε την καρδιά, 
ώστε να έρθει η καλή μεριά έξω και η ανάποδη να κρυφτεί







γεμίζετε με αφρολέξ ή βαμβάκι...




και χρησιμοποιώντας την "ΚΡΥΦΗ" βελονιά που θα βρείτε εδώ
κλείνετε την πλευρά που είναι ανοιχτή.



και ορίστε η καρδιά...





η οποία μετατρέπεται 
και σε ωραιότατο μαξιλαράκι για καρφίτσες και βελόνες!



και πριν σας αφήσω,
να σας πω ότι η γλυκιά Λελένη μας δίνει κι αυτή υπέροχο δωράκι. 
Κάντε μια βολτίτσα από εκεί!

καλό ΠαρασκευοΣαββατοΚύριακοοοοοο!


16 σχόλια:

Anzouya είπε...

Ωραίο το step-by-step tutorial! Πρόσφατα έφτιαξα κι εγώ μια τέτοια καρδούλα και μάλιστα έφτιαξα και video tutorial, αλλά τελικά το κατέστρεψα στην πορεία και δεν το ανάρτησα καν. χαχαχα
Τα mobile πάντως βγήκαν φανταστικά!

Unknown είπε...

πολύ όμορφο!!
Καλημέρα!!

τα tutorials ανέβηκαν στο Βήμα-Βήμα^^
Φιλάκια!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Anzouya...τι κρίμα για το βιντεάκι σου...να το ξανακάνεις, το απαιτεί ο λαός σου που τον μαγεύεις με τις δημιουργίες σου! Thanks για τα mobile!

Chris...τα είδα!!! ευχαριστώ, ήθελα να αφήσω και σχόλιο, αλλά λίγο ντράπηκα. φιλιά πολλά

spoon_n_love είπε...

Eυαγγελία μου σ ευχαριστώ πολύ πολύ ήσουν κατατοπιστικότατη.Δεν την έχω τη ραπτική αλλά θα προσπαθήσω να το φτιάξω στο υπόσχομαι.Φιλάκια καλό σκ

Unknown είπε...

Yπέροχες οδηγίες Ευαγγελία !!!

λΕλένη είπε...

Καταπληκτικές οδηγίες! Να είναι καλά ο φωτογράφος που δουλεύει για μας! Ευχαριστώ για την αναφορά! Πρέπει να κάνω κάτι κι εγώ μου φαίνεται! Φιλιά!

Ειρήνη είπε...

Ευαγγελία μου μπράβο για τις παχουλές καρδούλες και για τις οδηγίες βέβαια!!!Λατρεύω το ράψιμο,μπορώ να ράβω για ώρεεεεες!!
Φιλιά!

foufoula89 είπε...

ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ....ΕΓΩ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΣΟΧΑ....ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙς ΔΙΚΙΕς ΣΑΣ...ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΜΕ ΥΦΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥ ΜΟΥ....ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ....

Mina είπε...

Εφοδιάστηκα με υφασματάκια, κουμπάκια και πολύ βαμβάκι και ξεκινάω!! Με τις βελονιές θα έχω ένα θεματάκι αλλά θα το ξεπεράσω είμαι σίγουρη..ααα και έφτιαξα και μπαλίτσες φελτ χάρη στο βιντεάκι σου!! φιλάκια..

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Nadia...η ραπτική είναι μη την αρχίσεις...άμα ξεκινήσεις, μετά ψιλοκολλάς. Βέβαια, θέλει την υπομονή της, δε λέω. φιλιά κι ευχαριστώ!

Μαρία Ζ., ευχαριστώ επίσης. Και ακόμα περισσότερο για τη φιλοξενία στο Βήμα-Βήμα. Καλή συνέχεια!!!

λΕλενίτσα μου...σας την έσκασα!!! έβαλα τη μαμά να κάνει όλη τη βρώμικη δουλεία του ραψίματος και αυτή τη φορά εκτελούσα εγώ χρέη καμεραμάν. Ευχαριστώ πάντως! φιλάκια

Ειρήνη...ξέρω, είσαι stitching-acholic (δική μου έμπνευση...). και το κάνεις και πολύ ωραία, μάλιστα! Φιλιά!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

foufoula...ευχαριστώ πολύ, η τσόχα είναι σχετικά σκληρή για να κάνεις αυτή τη διαδικασία. Δεν ξεφτάει, όμως. Μου αρέσει πολύ για τα κατασκευές. Η καρδούλα που δείξαμε, είναι ωραία ιδέα και για διακοσμητικά μαξιλαράκια σε κρεβατάκι κοριτσιού! Τα φιλιά μου

Μίνα μου γλυκιά! Έχεις οργανωθεί για τα καλά, δηλαδή! χιχιχι! Κι εγώ είμαι σίγουρη ότι θα το ξεπεράσεις. Εδώ κάνεις άλλα κι άλλα υπέροχα, εκεί θα κολλήσεις! Όσο για το φελτ, ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ! φιλάκια πολλά

Ρεβεκκα είπε...

Τι υπεροχες κορδελες ειναι αυτες Ευαγγελια μου...καλη εβδομαδα να εχεις...

my craft and art creations είπε...

Υπέροχες καρδούλες Ευαγγελία !!!
Μπράβο σου και ευχαριστούμε και για τις οδηγίες!!
καλή εβδομάδα!!

Δημιουργία είπε...

Γλυκα οι καρδουλες και οι οδηγιες σου αναλυτικοτατες.Καλη εβδομαδα να εχεις.

Maite - vitoma είπε...

Muy bonito todo.
Bss.

neraiditsa είπε...

απλά τέλεια η καρδούλα και πολύ έξυπνος ο τρόπος που την έχεις φτιάξει μπράβο Ευαγγελία μου!!!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...