Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Πως να φτιάξετε ένα λουλούδι από μαλλί felt-Tutorial Needle Felting




Καλημέρα φίλες μου και καλό μήνα!
Επιτέλους, Άνοιξη!

Σας το είχα υποσχεθεί εδώ και καιρό και πλέον είναι έτοιμο!

Μιας και το ενδιαφέρον για το felt ολοένα και μεγαλώνει, σας ετοίμασα ένα βιντεάκι, για να δείτε πώς μπορείτε να φτιάξετε με λίγη υπομονή ένα λουλούδι από μαλλί felt με την τεχνική της βελόνας (needle felting), χρησιμοποιώντας καλούπι, ή  ένα απλό κουπ ατ.

Με την ίδια τεχνική μπορείτε να φτιάξετε ότι φανταστείτε, από καρδιές και λουλουδάκια, μέχρι τρισδιάστατα κουκλάκια! Στο βιντεάκι θα δείτε και μερικές ιδέες για το πώς να χρησιμοποιήσετε τα felt στοιχεία που θα φτιάξετε, π.χ. ως καρφίτσες, ράβωντας μια βάση καρφίτσας στο πίσω μέρος.



Ελπίζω να σας αρέσει και να είναι βοηθητικό. 
 Θα χαρώ πολύ να δω τις δικές σας felt δημιουργίες!

Και μιας και το βιντεάκι μου πλέον είναι διαθέσιμο,
σας ετοιμάζω κι ένα σχετικό giveaway που πιστεύω θα σας αρέσει πολύύύ!!!

Καλή επιτυχία!


27 σχόλια:

tzeni xr. είπε...

Καλο μήνα ευαγγελία!!!

Κατατοπιστικότατες οι οδηγίες σου μπραβοοο

Konstantina είπε...

Ευα είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον! Εμένα που μου αρέσει πολύ η τσόχα θα ήθελα κάποια στιγμή να το επιχειρήσω. Όλα αυτά τα εξαρτήματα απο που τα παίρνεις? βελόνα, σφουγγάρι καλούπια...???

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

καλέ τι όμορφα που είναι όλα!!!μπράβο!!!

eleni είπε...

Καλό μήνα,Εύα!
Έχω τα ίδια καλουπάκια,αν και το παράτησα φέτος.
Σ΄έβλεπα κι απορούσα πώς δεν τρυπιέσαι...μα τι πόνος είναι αυτός,δεν υπάρχει περίπτωση να τη βγάλω καθαρή.
Για τις βελόνες τι να πω,συνέχεια τις σπάω,ξέρω θέλει απαλές κινήσεις,μα δεν μπορώ.
Φιλιά!

Αναστασία είπε...

Πολύ ωραίο βιντεάκι! Ευχαριστούμε! Πάντα είχα απορία πως γίνεται αυτή η διαδικασία! Να ρωτήσω από που προμηθεύεσαι το μαλλί?

sophia είπε...

Ευχαριστούμε!!!!!!! Ανυπομονουμε για το giveaway!!!!

JoaN είπε...

Πολύ ωραίο και κατατοπιστικό βίντεο, με τέλειες μουσικές επιλογές!!!

το σφουγγάρι δεν μπορούσα να καταλάβω γιατι χρειάζεται, μέχρι που πήγα να κάνω κι εγώ ένα σχήμα... κι έσπασα τη βελόνα :(

Κατερινα είπε...

Καλο μηνα!!πολυ κατατοπιστικο βιντεακι...εχω 2 χρονια ολα τα υλικα..ποτε δεν δοκιμασα αυτην την τεχνικη!!!νομιζω ..ηρθε η ωρα!!!!

ChinaCatSunflower είπε...

Ευαγγελία σε ευχαριστούμε και πάλι για τις οδηγίες!
Από εσένα έμαθα πως να κάνω τσόχινα μπαλάκια, πριν όσες φορές και να το επιχείρησα δεν μπορούσα να το πετύχω με τίποτα!

Καλό μήνα με όμορφες δημιουργίες!!! :Ο)

Δημιουργία είπε...

Μεγεια το πρωτο.Πολυ ομορφο το βιντεακι.Καλο μηνα να εχεις.

my craft and art creations είπε...

Καλό μήνα Εύα μου !!
καταπληκτικές κατασκευές και κατατοπιστικές οδηγίες .
μου αρέσουν πάρα πολύ αλλά δεν θα το τολμούσα θέλει πολύ πολύ υπομονή!!
φιλιάααααα!!!

pearls and thread είπε...

πολυ ωραιες οι οδηγιες καταπληκτικο το σπιτακι σου !!!εγω γιατι πιστευα οτι ειχα γραφτει πιο μπροστα???εντυπωση μου κανει!!!καλες δημιουργιες

Mαρίτα Καράπη είπε...

Ωραιο το βιντεο και οι οδηγίες σου!Καταπληκτικό αποτέλεσμα!Και το πλαισίωσες με ωραία μουσική !!!

alex είπε...

απιθανοοοοο βιντεακι!!!Σε ευχαριστουμε παρα πολυ!!Νομιζω οτι ειναι τρελο κολλημα το felt.καποια στιγμη θα το δοκιμασω!!!!!φιλια πολλαααα!!!και καλο μηνααα

maya =^o^= είπε...

τρελαίνομαι για φελτ!!κι εγώ αυτές τις μέρες έχω πέσει με τα μούτρα στο φελτ!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Καλό μήνα!! Σ' ευχαριστούμε πολύ για το βιντεάκι :)

Fanypap είπε...

Ευχαρστώ πολύ για το βιντεάκι!!!απίθανο!!Μου αρέσουν πολύ τα σχεδιάκια !!καλό σου μήνα, φιλάκια.

ArtAtHome είπε...

OOOOOOOOOOOOOO SE ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΕΙΕΣ
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΕΙΤΟΝΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

Μελίνα είπε...

Μπράβο Ευαγγελία! Πολύ ωραίο βιντεάκι! Πολύ δουλειά χρειάζεται, χαρά στο κουράγιο σου! Άμα είσαι μερακλής τελικά, φτιάχνεις υπέροχα πράγματα!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ EVA ΜΟΥ!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πολύ ενδιαφέρον και κατατοπιστικότατο μεν, αλλά πολύ της υπομονής και αυτή την περίοδο δεν έχω αρκετή. Το κρατάω όμως για αργότερα.

Mania είπε...

Ωραίο το βίντεο και κατατοπιστικό!! Ευχαριστώ!! Καλό μήνα !! Καλή Σαρακοστή!! Φιλάκια!!

Τζέσσυ είπε...

Kαλή Σαρακοστή Ευάκι!!!!!
Πολύ χρήσιμες οι οδηγίες!!!!!
Τα λέμε!!!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΕΥΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ VIDEAKI ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΩ Ν ΑΣΧΟΛΗΘΩ.ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΥΛΙΚΑ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΒΕΛΟΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ 35 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.ΣΤΟ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΑΚΙ ΜΕ ΒΕΛΟΝΕΣ ΓΙΑ FELT ΜΕ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΚΑΝΟΥΝ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΙΔΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΒΕΛΟΝΑ ΚΑΙΒ ΓΙΝΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΡΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ .ΟΣΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Μαρία είπε...

Μου αρέσουν πολύ αυτές οι δημιουργίες με την τεχνική felt(τώρα έμαθα πως τη λένε έτσι).Θα ψάξω σε καταστήματα με νήματα(στην πόλη μου έχει μείνει μόνο ένα) να βρω βελόνα και μαλλιά.Τα μαλλιά είναι ειδικά και σε ποιά μορφή τα βρίσκετε;Σαν βάση τι υλικό να χρησιμοποιήσω;(φελός,φελιζόλ...;)Ευχαριστώ για τη νέα γνώση.Καλό απόγευμα...

maya =^o^= είπε...

αν θέλεις μπορείς να δεις εδώ τις νεραϊδες μου με φελτ http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/06/blog-post.html

Rena Christodoulou είπε...

ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!
ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!1

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...