Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Όταν το όνομα γίνεται γιρλάντα...


καλημέρα σε όλη την παρέα!

Λίγο πριν την επιστροφή μας στην Αθήνα, όπου θα περάσουμε και το φετινό χειμώνα, έφτιαξα με τα λιγοστά υλικά που έφερα εδώ στο νησί, δυο δωράκια για δυο μωράκια σκέτη γλύκα, τη Σοφία και τον Κωστή

Για τη Σοφούλα διάλεξα τσόχες σε λιλά και λευκή απόχρωση για τα γράμματα, στα οποία κέντησα λουλουδάκια με κλωστή cotton perle και ροζ για τα κουνελάκια.




Τον Κωστή σας τον έχω ήδη συστήσει, είναι ο ανιψούλης μου που βαφτίστηκε προ ημερών, του οποίου τις μπομπονιέρες βάφτισης είχα αναλάβει και είδατε στην προηγούμενη ανάρτηση. Εμπνευσμένη από το ίδιο θέμα, έφτιαξα ζωάκια του βυθού, στα οποία κέντησα μικρές λεπτομέρειες και τα κόλλησα στα γράμματα που έγιναν με μπλε και πράσινη τσόχα.






Σας αποχαιρετώ προς το παρόν και τα λέμε σύντομα και πάλι από την πρωτεύουσα πλέον...

Φιλιά πολλά σε όλους σας

8 σχόλια:

skepiloges είπε...

Υπέροχα και τα δύο!!! Μετά σου λένε για τα αγοράκια δεν έχεις πολλές επιλογές... κοίτα εδώ ομορφιά που έφτιαξες!!!Αν ο άνθρωπος είναι δημιουργικός και έχει φαντασία και γούστο μεγαλουργεί! Μπράβο σου!!!! Είναι καταπληκτικά!!! :)

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Αδερφάκι θέλω κι εγώ μια κι ας μην είμαι μωρό!!!!!Κι αναθεωρώ για το Σοφία, μου αρέσει πολύ και ειδικά οι κεντητές λεπτομέρειες είναι υπέροχες! Καλή επιστροφή!

Κυριακή-Κορίνα Δημητρουλάκη είπε...

Από τις πιο όμορφες και πρωτότυπες γιρλάντες που έχω δει!
Πολύ προσεγμένες,και οι συνδυασμοί θεμάτων και χρωμάτων ιδανικοί!!!
Μπράβο,κορίτσι μου!!!!!
Με γεια στα πιτσιρίκια που τους ανήκουν,και σε σένα καλή επιστροφή και καλή δημιουργική συνέχεια!
Καλή σου μέρα!

Φανή είπε...

Φοβερή δουλειά! Και ωραία η γραμματοσειρά που διάλεξες για τις γιρλάντες. Ωραία της Σοφίας αλλά (να το πω??) ξεχώρισα του Κωστή! Καλή συνέχεια!

Unknown είπε...

ποσο ομορφα και λεπτομερη!!!να τα χαρουν οι παραληπτες!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα και τα δύο
Φιλάκια ...

Valavani είπε...

Είναι πανεμορφα και ζουζουνιάρικα!!!!!

Daphnofila art jewelry είπε...

Καλησπέρα.Πολύ όμορφη ιδέα!!! Είναι κάτι που δεν έχω ξαναδεί. Πολύ παιχνιδιάρικες και αγαπησιάρικες.

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...