Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Ιδέες οργάνωσης: Σταντ για κορδέλες


Όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με τις χειροτεχνίες και τις κατασκευές δεν είχα φανταστεί ότι θα έρθει η ώρα που θα αποκτήσω τόσες κορδέλες που να προβληματίζομαι για την αποθήκευσή τους. Δεν υπάρχει χειρότερο από το να ψάχνεις την απόλυτα ταιριαστή κορδέλα για τη δημιουργία σου και να καταλήγεις με ένα κουτί με μπερδεμένες κορδέλες.  

Η ιδέα μιας ξύλινης κατασκευής τριγύριζε εδώ και πολύ καιρό στο μυαλό μου, όμως ούτε ελεύθερο χρόνο διέθετα, αλλά ούτε και τα σχετικά εργαλεία. Άμα έχεις, όμως, τον κατάλληλο άνθρωπο που πιάνει το χέρι του και είναι και πολυμήχανος, τότε δε χρειάζεται να κάνεις και πολλά πράγματα... Κι αυτός είναι ο πατέρας μου, ο οποίος έφτιαξε την παρακάτω κατασκευή που τώρα φιλοξενεί κάμποσες από τις κορδέλες μου.


   


Για να πω την αλήθεια στην αρχή του ζήτησα να με βοηθήσει σε κάτι πολύ απλούστερο που είχα δει στο διαδίκτυο και μπορείτε να δείτε στην επόμενη φωτογραφία. Ο πατέρας μου δεν ικανοποιήθηκε, μιας και ήξερε ότι μπορεί να κάνει πολύ καλύτερη δουλειά (όπως και έκανε, άλλωστε...), όμως εμένα μια χαρά με βόλεψε στο να αποθηκεύσω ακόμη περισσότερες κορδέλες. 





Ουσιαστικά πρόκειται για μια κορνίζα από το ΙΚΕΑ, της οποίας αφαίρεσα το γυαλί. Πάνω στο πλαίσιο βιδώσαμε αυτά τα κλειστά άγκιστρα και στερεώσαμε σύρμα μέσα από το οποίο περάσαμε τις κορδέλες. Μπορεί να μην είναι και το πιο άψογο εμφανισιακά, αλλά για πρόχειρη λύση, μια χαρά λειτουργεί.






Για περισσότερες σχετικές ιδέες πατήστε πάνω στις φωτογραφίες που ακολουθούν.


   



  







4 σχόλια:

Unknown είπε...

βρε κορίτσι, στο μυαλό μου είσαι? προς αναζήτηση κορδελοπιάστρας είμαι και εγώ τελευταία, γιατί γίνεται χαμός με όλα αυτά τα κουβαράκια... Αχ, μπράβο στο πατερούλη, αλλά και η κόρη, εεεε?
καλη μας βδομάδα!!
σμουτς!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Κι επειδή ζήλεψε και η μικρή κόρη, παρέλαβα κι εγώ τη δική μου κατασκευή για κορδέλες από το μπαμπά!!! Μπράβο μπαμπά με τις κατασκευές!

Demi είπε...

Χρόνια σου πολλά!!!να χαίρεσαι την γιορτή σου και όσους αγαπάς!!!!
η ιδέα σου ειναι καταπληκτική κυρίως οταν υπάρχουν τόσες πολλές κορδέλες !!!μπράβο και στους δύο σας!!!

EvaG είπε...

Χρόνια σου πολλά να χαίρεσαι το όνομά σου!! Υγεία , χαρά και πολλές πολλές δημιουργίες σου εύχομαι!!!!!
Ευχαριστούμε για τις ιδέες οργάνωσης και συγχαρητήρια στον μπαμπά σου για την υπέροχη κατασκευή!!!!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...