Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Λαμπάδα βάφτισης με θέμα τη ζούγκλα



Πριν λίγο καιρό έλαβα ένα e-mail από την Κική που μου ζητούσε να της φτιάξω πάνινα μαλακά ζωάκια, προκειμένου να στολίσει εναλλακτικά τη λαμπάδα της βάφτισης, στην οποία θα είναι νονά. Το θέμα στη βάφτισης είναι η ζούγκλα και τα χρώματα που θα κυριαρχούν το κίτρινο, το πορτοκαλί και το πράσινο. Έτσι, αφού καταλήξαμε σε υφάσματα και πατρόν, ξεκίνησα το ράψιμο. 

Η ραπτομηχανή μου είναι πολύ φασαριόζικη και επειδή με τις χειροτεχνίες μου ασχολούμαι όταν κοιμάται η μικρή, το ράψιμο έγινε εξ' ολοκλήρου στο χέρι... Διπλός χρόνος, αλλά χαλάλι. Το αποτέλεσμα με ενθουσίασε και χάρηκα που άρεσαν πολύ και την Κική.




Επόμενο βήμα, η σύνθεσή τους, ώστε να μπορούν να προσαρμοστούν πάνω στη λαμπάδα. Σκέφτηκα, λοιπόν να χρησιμοποιήσω χοντρή πράσινη τσόχα για φόντο, την οποία έκοψα έτσι ώστε να θυμίζει φύλλα και πρασινάδα της ζούγκλας. Το σύνολο ολοκληρώθηκε με μερικά ακόμη τσόχινα φύλλα που έραψα και με την τοποθέτηση των ζώων, όπως βλέπετε στη φωτογραφία που ακολουθεί. 




Στο πίσω μέρος προσάρμοσα απλό πράσινο βαμβακερό ύφασμα, ώστε να μη φαίνονται οι βελονιές. Τέλος κόλλησα δύο κομμάτια κορδέλας κατακόρυφα, για να περάσει η Κική κορδέλες και να κρεμάσει τη σύνθεση στη λαμπάδα και ένα θηλάκι ψηλά, σε περίπτωση που θελήσουν οι γονείς του νεοφώτιστου να κρεμάσουν τα ζωάκια στον τοίχο ως διακοσμητικό. 



Η νονά πλέον έχει να επιλέξει τα υφάσματα και τις κορδέλες με τα οποία θα διακοσμήσει τη λαμπάδα και μετά να στερεώσει τη σύνθεση. Ελπίζω να αρέσει το αποτέλεσμα σε όλους και να είναι πάντα άξια η νονά, αλλά και ο μπόμπιρας που θα βαφτιστεί!



10 σχόλια:

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Εγώ αναρωτιέμαι πού τις κατεβάζεις τις τόσο ενδιαφέρουσες ιδέες και τις προσαρμόζεις πάντα με τόση επιτυχία!!! Για τα ζωάκια δεν έχω να πω πολλά γιατί ήδη τα έχω δει και είναι απλώς υπέροχα!!!!!!

Δέσποινα είπε...

Πολύ πρωτότυπη λαμπάδα για βάφτιση, καλό μήνα!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλο μηνα! με υγεια και χαρα!

Καλλιτεχνί-Ζω είπε...

Πολύ όμορφα, χαρούμενα και παιχνιδιάρικα τα ζωάκια!!! Η σύνθεση που τους έκανες είναι τέλεια!!! Καταπληκτικό διακοσμητικό!!! Συγχαρητήρια!!! Η νονά θα φτιάξει ωραία λαμπάδα.Θα θέλαμε να τη δούμε και ολοκληρωμένη.Καλό μήνα!!! Πολλά φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας κορίτσια!! Είμαι η νονά και έχω να πω ότι από κοντά είναι ακόμη πιο τέλειο!!!Σ' ευχαριστώ Ευαγγελία για την καταπληκτική δουλειά σου και το μεράκι σου!

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφα τα ζωάκια
Καλό μήνα
Φιλάκια ...

evitas kleine Träume είπε...

Δε ξέρω αν θα αρέσει σε μαμα και νονά, αν και είμαι σίγουρη...όμως εγώ τα λάτρεψα Και αυτά, όπως και τόοοσα αάλλα υπέροχα πράγματα που έχεις φτιάξει!! :)

Pepi είπε...

Πρωτότυπη και ιδιαίτερη η λαμπάδα !! Και πολύ ωραίο διακοσμητικό για το παιδικό δωμάτιο!! Γεια στα χέρια σου, Εύα!!

Unknown είπε...

πολύ πολύ όμορφο σχέδιο, και μοναδικά φτιαγμένο, όπως κάθε τι που δημιουργείς...
Μπράβο Ευάκι, άξια η νονά και να ζήσει όμορφα ο μικρούλης!!!!

Τζέσσυ είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...