Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Λουλουδένια στεφάνια και μαγικά ραβδιά



Η Ειρήνη, η κόρη μου, είναι σε εκείνη την ηλικία που οι νεράιδες είναι φίλες της (είναι κι αυτή μία, άλλωστε), τα παραμύθια και οι φανταστικές ιστορίες είναι ο κόσμος μας και όλοι, βέβαια, έχουμε μαγικές δυνάμεις. Και κάθε σοβαρή νεράιδα χρειάζεται το μαγικό της ραβδί και ανάλογα με την περίπτωση διάφορα άλλα αξεσουάρ.





Με έμπνευση τη νεραϊδούλα μου και με αφορμή τη συμμετοχή μου σε ένα χριστουγεννιάτικο μπαζάρ, έφτιαξα τσόχινα λουλουδένια στεφάνια για τα μαλλιά και μαγικά ραβδιά, που αγαπήθηκαν πολύ και από μικρούς και από μεγάλους!









 


Τα μαγικά μας ραβδιά, τα στεφανάκια, αλλά και πολλά άλλα όμορφα και χρηστικά πραγματάκια για παιδιά, μπορείτε να τα βρείτε και στο ηλεκτρονικό μας μαγαζί MATCHINGTHREADS



7 σχόλια:

knitales είπε...

Υπέροχα!
Ότι ακριβώς χρειάζονται όλες οι μικρές νεράιδες!

ChinaCatSunflower είπε...

Πανέμορφα για άλλη μια φορά!!! :Ο)

EVAGELIA VRETTOU είπε...

ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα γλυκά σας λόγια!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Είναι τόσο υπέροχα και ειδικά τα στεφανάκια θα ήθελα να μπορώ να τα φορώ κι εγώ!!!!

Νίκη είπε...

Ενας νεραιδόκοσμος για τις νεραιδούλες σας, τι υπέροχο!
Φιλάκια στα μαγουλάκια τους, καλή Αποκριά και καλά κουλουμα!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Υπέροχα είναι, αχ..η εγγονή μου μεγάλωσε πια..και μικρά έχω μόνο..εγγονούς!!!!

Hotel Marketing είπε...

Ωραίες οι δημιουργίες σου!! Εύχομαι πάντα τέτοια!!!

Που είναι τα αβγά κουνελάκι;

Οι μέρες για το Πάσχα κοντεύουν και μικροί μεγάλοι ανυπομονούν! Θα ξεκουραστούμε από τις καθημερινές μας συνήθειες, θα βρεθούμε με φίλους κ...